REKLAMACJE
Jeżeli stwierdzisz nieprawidłowość w otrzymanym produkcie, skontaktuj się z nami w przeciągu 14 dni - napisz na kontakt@fidesto.pl, a my niezwłocznie zajmiemy się całą sprawą.
Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania produktu. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), zwrócimy Ci równowartość ceny towaru lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Warunki reklamacji reguluje ustawa z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
Do uszkodzonego produktu należy dołączyć opis przyczyny reklamacji oraz ORYGINAŁ dowodu zakupu.
W razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwracany jest koszt wysyłki towaru.
Reklamowany towar wysyłany na koszt Sprzedającego nie jest przyjmowany, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.