ZWROTY
Zamówione Okulary okazały się jednak nietrafione? Nie ma problemu, masz 14 dni na zwrot produktów.
Krok 1. Przygotuj produkt do zwrotu.
-
Włóż oryginalnie zapakowany produkt do kartonu, dołącz wszystkie akcesoria.
Krok 2. Przesyłka zwrotna
- Sposób 1 - Użyj formularza do szybkich zwrotów, aby wygodnie zwrócić towar online.
- Sposób 2 - Odeślij paczkę na nasz adres firmowy za pomocą dowolnego przewoźnika i dołącz do paczki formularz zwrotu. Formularz zwrotu możesz pobrać tutaj.
Kupujący wysyła zwracany towar w stanie niezmienionym (nieuszkodzonym, nie noszącym śladów użytkowania, w opakowaniu fabrycznym) w terminie 14 dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy WYŁĄCZNIE na adres:
Fidesto
56-100 Wołów
ul. Kościuszki 27 G/1
Krok 3: Zwrot należności
Zwrot należności następuje niezwłocznie, od momentu dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.
Sklep dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności (np. spowrotem na konto bankowe). W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej. Zamawiającego. Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku płatności za pobraniem zwrot nastąpi na wskazane w formularzu zwrotu konto bankowe.