Wczytuję dane...
FAQ - Najczęstsze pytania

Bardzo możliwe, że znajdziesz tutaj odpowiedź na swoje pytanie, gdyż jest to zbiór najczęściej zadawanych pytań przez naszych klientów. Jeżeli wciąż masz jakieś wątpliwości, lub twoja sprawa wymaga indywidualnego podejścia, możesz nas również zapytać przez formularz kontaktowy 

1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Pełna realizacja zamówienia, od momentu jego złożenia aż do dostarczenia produktu klientowi, trwa zwykle 2-3 dni robocze, w zależności także od tego, o której godzinie zostało złożone zamówienie. Czas dostawy jest też zależny od wyboru opcji dostawy. Oferujemy szeroki wachlarz możliwości w tej kwesti - usługi kurierskie czy odbioru w punkcie (paczkomat lub kioski w RUCHU).

2. Jak mogę śledzić drogę przesyłki?

Kiedy przesyłka zostanie zapakowana i odebrana przez Kuriera, możesz sprawdzić w dowolnym momencie w jakim miejscu się znajduje. W tym celu wklej numer listu przewozowego, jaki powinieneś otrzymać w mailu informującym o wysłaniu zamówienia, na stronie Firmy Kurierskiej, którą wybrałeś podczas składania zamówienia. Korzystamy z usług DPD, paczkomatów InPost oraz kiosków RUCHU.

3. Co zrobić jeżeli przesyłka nie dotarła?

Jeżeli przesyłka nie została doręczona w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z nami poprzez e-mail: kontakt@fidesto.pl. Postaramy się pomóc jak najszybciej wyjaśnić tę sytuację. Wcześniej, warto skontaktować się z firmą kurierską która doręcza paczkę, ponieważ być może zamówienie jest już w drodze.

4. Czy wybrany model okularów będzie mi pasował?

Dokładne wymiary znajdziesz w tabeli na karcie każdego z produktów. Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, chętnie pomożemy dobrać odpowiedni model. Skontaktuj się z nami pisząc email lub przez formularz kontaktowy.

5. Produkt jest niedostępny, co to oznacza?

Oznacza to, że produkt został wyprzedany i uzupełniamy stany magazynowe. Zwykle trwa to do kilku dni. Możesz zaznaczyć opcję "poinformuj mnie, kiedy produkt będzie znów dostępny", wtedy dostaniesz powiadomienie, kiedy tak się stanie.

6. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Rekomendujemy opłacenie zamówienia szybkim przelewem online PayU, dzięki czemu jest ono przetwarzane na magazynie bez opóźnień. Możesz zapłacić też klasycznym przelewem bankowym (oczekiwanie na księgowanie do 3 dni roboczych) lub wybrać płatność za pobraniem u kuriera.

7. Gdzie otrzymam potwierdzenie zakupu?

Wyślemy je na twoją pocztę e-mail. W przypadku indywidualnych potrzeb jak np. faktura na firmę, skontaktuj się z nami poprzez zakładkę kontakt.

8. Jak wygląda polityka zwrotów?

Masz 14 dni na zwrot od daty zakupu, nie musisz podawać przyczyny zwrotu. Należy poinformować nas o odstąpieniu od umowy, wypełnić formularz zwrotu, dołączyć go do paczki i wysłać wraz z towarem na adres firmy. Po otrzymaniu paczki zwrócimy pieniądze w terminie 14 dni od jej otrzymania. Zwrócone środki, zgodnie z ustawą, obejmują koszt zakupu produktu i koszty wysyłki do klienta (cena najtańszej oferowanej przez sklep wysyłki). Ewentualny koszt wysyłki zwrotnej do sprzedawcy ponosi klient.

9. Czy towar nie zostanie uszkodzony w transporcie?

Gwarantujemy odpowiednie zabezpieczenie przesyłki. Okulary, zależnie od wyboru zabezpieczane są: twardym etui, folią ochronną przylegającą do okularów, woreczkiem strunowym, miękkim etui, grubą warstwą folii bąbelkowej ciasno przylegającej do okularów, kartonowe, wzmacniane pudełko.

10. Nie odebrałem/am paczki, kiedy był kurier, co teraz?

Jeśli nie było Cię w domu, kurier znów spróbuję doręczyć paczkę jeszcze raz w najbliższych dniach roboczych, pod ten sam adres i powinien kontaktować się telefonicznie. Gdyby jednak nadal występowały problemy z doręczeniem paczki, skontaktuj się z nami, na pewno pomożemy i znajdziemy rozwiązanie.

11. Jak naprawdę prezentują się produkty?

Tak jak na zdjęciach. Wszystkie zdjęcia są wykonywane przez naszego fotografa, w naszym studiu fotograficznym i oddają rzeczywisty wygląd produktu.

12. Mam kupon rabatowy. Jak go wykorzystać?

Gdy dodasz interesujące Cię pozycje do koszyka oraz przejdziesz do podsumowania zamówienia, zaznacz "Mam kupon rabatowy" a następnie wprowadź kod w nowe pole, które się pojawi i przejdź do realizacji koszyka.

13. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Nie musisz martwić się o bezpieczeństwo swoich danych osobowych, które podajesz na naszej stronie. Jesteśmy prawnie zobowiązani do wykorzystywania i przechowywania danych klientów w odpowiedni sposób. Twoje dane są wykorzystywane przez nas jedynie do realizacji zamówień oraz (pod warunkiem, że wyrazisz na to zgodę), do informowania Cię o nowościach i zmianach w naszej ofercie. Więcej informacji o ochronie danych osobowych znajdziesz w regulaminie i polityce prywatności.